В Олександропільському
НВК я,як практичний психолог,приділяю особливу увагу- «Конфліктології».Багато
звернень, по даній темі, надходить від учителів,особливо класних
керівників,батьків і навіть самих учнів.Всі вони звертаються за допомогою до
практичного психолога,щоб дізнатися як можна усунути чи подолати конфлікти в
класі,вдома і в особистому житті(перше кохання у дівчаток).
Найбільш поширена
конфліктність-у 8 класі,тому що діти підліткового віку.Для діагностування
конфліктності ,саме в цьому класі,я використала опитувальник Д.Джонсона і
Ф.Джонсона,провела з дітьми заняття-лекцію-«Конфлікт.Види конфлікту», «Я і
конфлікт»…
І ось до Вашої уваги,хочу
запропонувати цікаву вправу- «Якщо конфлікт-це…»,мета якого:порівняти конфлікт
з оточуючим середовищем.
Вправа «Якщо
конфлікт-це…».
Інструкція:Зобразіть і вигляді піктограм свої
асоціації,відчуття,образи до слова «конфлікт».
Набір завдань:
1.Якщо конфлікт-це
меблі,то які?
2.Якщо конфлікт-це
дерево,то яке?
3. Якщо конфлікт-це явище
природи,то яке?
4. Якщо конфлікт-це
техніка,то яка?
5. Якщо конфлікт-це
музичний інструмент,то який?
6. Якщо конфлікт-це
квітка,то яка?
7. Якщо конфлікт-це
посуд,то який?
8. Якщо конфлікт-це
страва,то яка?
9. Якщо конфлікт-це
літературний твір,то який?
10. Якщо конфлікт-це
фрукт,то який?
11. Якщо конфлікт-це
овоч,то який?
12. Якщо конфлікт-це
тварина,то яка?
Комментариев нет:
Отправить комментарий