Безперервно самовдосконалюватись, розвиватись, іти вперед; ніколи не здаватись, досягти свого

суббота, 13 апреля 2013 г.

Напрямок «Конфлікти. Діагностика, корекція та профілактика»



В Олександропільському НВК я,як практичний психолог,приділяю особливу увагу- «Конфліктології».Багато звернень, по даній темі, надходить від учителів,особливо класних керівників,батьків і навіть самих учнів.Всі вони звертаються за допомогою до практичного психолога,щоб дізнатися як можна усунути чи подолати конфлікти в класі,вдома і в особистому житті(перше кохання у дівчаток).

Найбільш поширена конфліктність-у 8 класі,тому що діти підліткового віку.Для діагностування конфліктності ,саме в цьому класі,я використала опитувальник Д.Джонсона і Ф.Джонсона,провела з дітьми заняття-лекцію-«Конфлікт.Види конфлікту», «Я і конфлікт»…
І ось до Вашої уваги,хочу запропонувати цікаву вправу- «Якщо конфлікт-це…»,мета якого:порівняти конфлікт з оточуючим середовищем.
Вправа «Якщо конфлікт-це…».
Інструкція:Зобразіть і вигляді піктограм свої асоціації,відчуття,образи до слова «конфлікт».
Набір завдань:
1.Якщо конфлікт-це меблі,то які?
2.Якщо конфлікт-це дерево,то яке?
3. Якщо конфлікт-це явище природи,то яке?
4. Якщо конфлікт-це техніка,то яка?
5. Якщо конфлікт-це музичний інструмент,то який?
6. Якщо конфлікт-це квітка,то яка?
7. Якщо конфлікт-це посуд,то який?
8. Якщо конфлікт-це страва,то яка?
9. Якщо конфлікт-це літературний твір,то який?
10. Якщо конфлікт-це фрукт,то який?
11. Якщо конфлікт-це овоч,то який?
12. Якщо конфлікт-це тварина,то яка?

Комментариев нет:

Отправить комментарий